Zayn Malik love Story


Voi conspecta mai jos un capitol din aceasta poveste de dragoste foarte fumoasa. Daca va place ce cititi poate o sa va luati si voi cartea pentru ca merita citita: Stateam pe balansuarul din curta interioara si imi balangadeam picioarele apsenta. Pana am auzit o masina parcand in fata casei. Am iesit din curte si l-am vazut pe Liam. Dylan iesie in fuga din casa si i-am vazut strangadu-si mainile. Buna, fratiorii mei. Am spus afisand un zambet oarecum protector. Micutul meu dovlecel suparat. A spus Liam cu aceesi tenta umoristica ca a mea. Dupa ce fratiorii mei s-au pierdut in conversatii neinteresante pentru mine, mi-am rotit privirea. Ce masina smechera are Liam. Dar e goala. Unde-i sunt prietenii? Puteti palavragii asa fara sens si cand ajungem, acolo unde mergem. M-am rasitit eu la ei. Ne-am urcat in smechera masina a lui Liam, iar eu m-am pierdut in gandurile mele absurde. Nu conteaza la ce ma gandeam, e inteles deja, sper. Asa ca nu am vazut pe unde am luat-o. In curand masina s-a oprit si cei doi au iesit, deschizandu-mi si mie usa, gentil. Unde Sfinte cascaval pane am aterizat? Era o parcare in fata unui parc de distractii gol?! 

Liam, prietene, amice, frate, de ce ne-ai adus la capatul pamantului?! Inteleg ca nu sunt cea mai buna persoana si poate te-am suparat candva, dar sunt prea tanara ca sa, ma rog, ce vrei sa faci cu mine. Lasand gluma la o parte, ce cautam in fata unui parc de distractii abandonat?! Nu a abandonat, inca nu a fost deschis. A spus Liam usor amuzat. Si totusi, ce cautam aici? Nu am venit tocmai in parc, ci in spatele lui. Spate? Iti bati joc de mine! Dupa ce ca nu aveam chef sa fiu aici, aici-ul era si un loc din spatele unui viitor parc de distractii. Yay. Liam ne-a condus prin parc pana in spate. Stai. Cum de putem intra aici? Wow, a fost tot ce am putut ingana. Era minunat, extraordinar, exceptional, magnific, fantastic. Un rau involburat curgea nestingerit. In jurul lui era prin de verdeata, flori, iar natura parea neatinsa acolo. Pana cand ochii mi-au cazut cativa metrii mai la dreapta. Pe cateva paturii de picnic frumos coloratem l-am vazut pe el. Bine, nu singur, ci cu cei din One Direction, cele trei prietene ale mele, foarte fericite, chicotind si flitarnd cu baietii. Si Diana, iubita lui Harry. Dar era si el! Ce cauta el in mica mea particica de rai!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu