Niciun an Fara o Vizita in Bulgaria


Imi place Bulgaria si am fost acolo cu fiecare ocazie ivita.la mare, la munte, la deal, oriunde. Aproape in fiecare an ajung la vecini cel putin de 2-3 ori. Am avut ocazia sa vad si al;te tari, de unele ocazii am profitat de altele nu sau cel putin inca nu. Dar un weekend, o vacanta in Bulgaria nu am ratat niciodata. Imi place ceea ce au facut cu turismul, cu locurile frumoase, imi place mancarea si peisajul de la ei prea mult asa ca voi pastra traditia si in acest an si cu prima ocazie voi da “o fuga” pana acolo. Ca sa nu cheltuiesc pre amulti bani, nu ca tara ar fi una scumpa, dimpotriva, este mai ieftina decat Romania cu mult, m-am gandit ca ar fi o idee buna sa fac o rezervare early booking Bulgaria astfel incat sa reusesc sa ajung pe bani putini acolo. Daca rezerv acum pentru vara, am ceva reduceri si astfel pot strange bani si pentru o a doua vacanta de vara, intr-o alta tara, una pe car enu am vazut-o pana acum. Din ce am vazut pana in momentul de fata, agentia Oltextur are oferte destul de generoase pentru Bulgaria si cred ca in cele din urma de la ei voi rezerva un sejur. 


Nu caut sa fac compormis de calitate sau confort, vreau doar sa rezerv la un pret redus ceea ce as rezerva si in plin sezon la un pret aproape dublu. Alte vacante nu imi permit sa le rezerv in regim early booking caci nu stiu niciodata ce se va intampla pana cand trebuie sa plec, nu stiu de ce bani voi dispune si as amai departe insa Bulgaria este si aproape si accesibila asa ca orice as face pana in momentul plecarii si oricum mi s-ar schimba viata, in proportie de 80-90% voi putea onora rezervarea. Daca ma gandesc la destinatii mai scumpe sau indepartate parca nu imi vine sa fac o rezervare de pe acum pentru luna Iulie sau pentru luna August, daca vreau pana la urma sa merg in alt loc sau nu ma bani sau din cine stie ce motiv nu pot lipsi exact in perioada aceea din oras?! Pentru Bulgaria n-am nevoie de atat de multa investitie iar daca se intampla chiar sa nu pot pleca sejurul fiind ieftin il pot anula cu mai multa lejeritate. Va recomand acelasi plan de bataie si voua daca indragiti Bulgaria si vreti neaparat sa ajungeti acolo si anul acesta printre alte plecari si vacante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu